reklama

Etický kodex policajta?

pre niektorých policajtov mestskej polície v Spišskej Novej Vsi – neznámy pojem.

Písmo: A- | A+

11.07.2008niečo pred 09:00 som zaparkoval svoje auto na Hviezdoslavovej uliciv Spišskej Novej Vsi.

Oniekoľko minút sa vraciam k autu a zanadávam si popodnos, pretože na ľavom prednom kolese mi pribudol prívesok vpodobe žltej „papuče" od Mestskej polície v SNV

Obrázok blogu

-nevšimol som si, že úsek, na ktorom som zaparkoval jeoznačený prenosnou dopravnou značkou B31 - zákazzastavenia.

Obrázok blogu

09:16volám číslo 159 ale vzápätí vidím,že policajné auto prichádza, tak ruším hovor.Pristúpim k autu policajtov a hovorím policajtovi -vodičovi, že som si vedomý dopravného preiestupku -nech mi dá dole prívesok, nech si vypíše čopotrebuje do svojej agendy a nech mi povie koľko ma to bude stáť.Potiaľ všetko OK.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Policajti vystúpili zo svojho auta, nižšísi odo mňa vypýtal občiansky preukaz a ja som vyslovil vetu,ktorú som nemal vysloviť:

Obrázok blogu


„Páni,vypisujte si čo potrebujete, ja si idem momentálnu situáciuna tejto ulici nafotiť."

Tosom nemal povedať. Ten vyšší sa do mňa „obul", že čosi to tu mám fotiť, že som povinný strpieť úkonypočas ich konania a nech si to fotím potom.

Kebyto povedal slušným a normálnym tónom - bol bysom ho asi ochotný rešpektovať. Ale hulváta, ktorýbez príčiny zvyšuje hlas - kričí na mňa ako kebysom mu bol mladším bratom a zjedol som mu pred jeho výplatoujeho obľúbené spišské párky - a eštekeď je to verejný činiteľ - tak to mi kypí krv.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Snažilsom sa mu pokojne vysvetliť, že nech na mňa nehučí, ženeutekám, že som ochotný zaplatiť blokovúpokutu na mieste a že situáciu na ulici si nafotím, čisa mu to páči alebo nie.

Nezabraloto. A ja som si išiel fotiť zaparkované autá na tejulici.

Obrázok blogu

Ten vyšší reval na mňa cez ulicu ďalej, že čo som povinný ...... situácia na smiech alebo na zaplakanie?

Foto po cca hodine:

Obrázok blogu
Obrázok blogu



Pretodoporučujem pánovi JUDr. Vladislavovi Chroustovi -náčelnikovi MsP v Spišskej Novej Vsi

abyz času na čas oboznámil svojich podriadených setickým kodexom policajta, ktorý jetu - hlavne s článkom č.8:

Článok8

Správaniepolicajta voči občanom je transparentné. Policajt prejavujeslušnosť, rešpekt, taktnosť a ohľaduplnosť voči všetkýmosobám bez rozdielu. Nepoužíva násilie,donucovacie prostriedky používa iba za podmienok a spôsobomstanoveným zákonom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Atomu na fotografii vľavo dajte za domácu úlohu tentočlánok aspoň 10 x prepísať aby si to lepšiezapamätal.

Ďalejma zaujíma:

akoporiešila MsP SNV ostatných parkujúcich naHviezdoslavovej ulici

akoporiešila MsP SNV zaparkované autá na Gorazdovejulici

Obrázok blogu

Obrázok blogu


nakoniec - len na vedomie:

vaši„umelci" mi poškodili „papučou" kryt kolesa

Obrázok blogu


Vlado Valent

Vlado Valent

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

SZČO, ktorej sa zdajú 19% DzPFO aj odvody do poisťovní vysoké Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu